Friday, March 20, 2009

Video berkaitan Vemma

Assalamu'alaikum/Hello!

Okay...posting kali ni saya nak attachkan beberapa video yang berkaitan dengan Vemma. First sekali, kita tgk informasi tentang Vemma. Video yang pertama ialah tentang salah satu dari produk Vemma iaitu minuman Verve :

Verve! The World's Healthiest Energy Drink





Video kedua ni pulak, petikan dari Fox news tentang Vemma :

Verve! Energy Drink on Fox News





Okay, sekarang kita masuk ke video-video testimoni berkaitan dengan produk Vemma.

Testimoni pesakit (Puan Faridah)



Testimoni pesakit (Tak pasti nama)




Jadi sertai Vemma sekarang utk menjaga kesihatan kita, keluarga kita dan orang-orang yang kita sayangi sambil menjana pendapatan sampingan untuk mengukuhkan lagi kewangan kita. Saya akan postkan tentang apa yang perlu anda lakukan selepas Anda Menyertai kami dalam Vemma. Insya Allah saya akan terangkan seringkas yang mungkin...ia sangat MUDAH, hanya bekerja beberapa jam di hadapan PC!

Sementara saya postkan tentang apa yang perlu dilakukan, ANDA daftarlah sebagai ahli percuma dahulu dengan mengKlik Di sini dan mulakan langkah anda sebagai internet businessman/woman dengan yakin.

Saya mendoakan kejayaan untuk kita semua, Insya Allah.

No comments:

Post a Comment